img

British Beauty Council rozpoczyna kampanię zachęcającą klientów do powrotu do włosów i urody

British Beauty Council rozpoczyna nową kampanię pod hasłem "Oh hello beauty", która ma zachęcić ludzi do powrotu do salonów fryzjerskich i kosmetycznych - i pomóc postawić na nogi firmy z głównych ulic i centrów miast.

  • Ponad 7,300 salonów zakończyło działalność od marca 2020 roku
  • 3 miliony klientów mniej w salonach od czasu ich ponownego otwarcia w kwietniu 2021 r.
  • Kampania plakatowa i w mediach społecznościowych ma na celu przywrócenie radości z odwiedzania salonów.

Ponad 7000 salonów w Wielkiej Brytanii zbankrutowało od marca zeszłego roku po przymusowym zamknięciu w związku z pandemią; British Beauty Council obawia się, że więcej firm spotka ten sam los, chyba że ludzie zaczną wracać na zabiegi. Chociaż salony mogły zostać ponownie otwarte 12 kwietnia 2021 r., nadal działają z 30% mniejszą wydajnością ze względu na ograniczenia Covid, co spowodowało ponad 3 miliony mniej wizyt niż w przeciwnym razie.

Millie Kendall, dyrektor naczelny British Beauty Council, mówi: "Musimy wspierać firmy działające w lokalach przy głównych ulicach i w centrach miast. Sektor pielęgnacji osobistej nie tylko zmagał się z wielomiesięcznym zamknięciem i bieżącymi kosztami związanymi z utrzymaniem działalności, ale także nie odnotowuje jeszcze takiej liczby klientów powracających do salonów i sklepów, jaką miał przed Covidem.

"Musimy przywrócić radość do piękna, zachęcając klientów do powrotu, aby doświadczyć wachlarza usług, które oferujemy - większość z nich wymaga ogromnych umiejętności i nie zawsze można je odtworzyć w domu".

Kampania plakatowa i w mediach społecznościowych "Oh hello beauty" została uruchomiona 17 maja 2021 roku i ma na celu odwrócenie tendencji spadkowej, poprzez pokazanie, w jaki sposób piękno może pomóc ludziom poczuć się jak najlepiej.

Brytyjski przemysł kosmetyczny o wartości 30 miliardów funtów był jednym z sektorów najbardziej dotkniętych środkami koronawirusowymi, z salonami fryzjerskimi i kosmetycznymi zamkniętymi przez 140 dni blokady. Zatrudnia on ponad 600 000 osób, z czego ponad 80 procent stanowią kobiety. Liczba pełnoetatowych ekwiwalentów zatrudnienia spadła o 21% w 2019 roku, ponieważ godziny pracy pracowników zostały zredukowane, a zwolnienia miały miejsce pomimo programu urlopów. Przy 30 mld funtów, przemysł kosmetyczny przyczynia się bardziej do gospodarki Wielkiej Brytanii niż puby, które przyczyniają się do 23 mld funtów rocznie.

Small Business Minister Paul Scully powiedział: "Sektor kosmetyczny jest tak kluczowy dla naszego ożywienia po Covid, nie tylko dla pobudzenia miejsc pracy i lokalnych ulic, ale także dla możliwości kariery, które zapewnia tak wielu młodym ludziom, zwłaszcza kobietom, a także dla podniesienia zabiegów kosmetycznych, które mogą dać ludziom zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie.

"W ciągu ostatniego roku miałem dwa drastycznie potrzebne fryzury po zamknięciu salonu, więc sam wiem, jak ważne jest wspieranie tych istotnych firm i utrzymywanie salonów w dobrej kondycji".

Więcej o kampanii "Oh hello beauty"...

Kampania plakatowa i w mediach społecznościowych "Oh hello beauty" została opracowana we współpracy z agencją kreatywną M&C Saatchi, przy wsparciu patronów British Beauty Council, Facebook INC, JC Decaux i Zenith Media. British Beauty Council z dumą prezentuje Oh Hello Beauty, rozpoczynającą się 17 maja 2021 roku, kampanię promującą znaczenie branży beauty i zachęcającą klientów do powrotu do swoich ukochanych profesjonalistów.

Powiedz #OhHelloBeauty i świętuj utalentowanych i wartościowych pracowników branży fryzjerskiej, kosmetycznej i wellness.

Zapraszamy do przywrócenia piękna do swojego życia! Jak salony, sklepy i eksperci mogą się zaangażować:
1. Udaj się na stronę British Beauty Council
2. Pobierz plakaty kampanii Oh Hello Beauty i materiały do mediów społecznościowych.
3. Wydrukuj swoje plakaty w formacie A2 lub A3
4. Umieść plakaty w oknie salonu skierowane na zewnątrz, w stronę ulicy
5. Użyj zasobów społecznych mediów na swoich kontach Facebook i Instagram,
tagowanie @britishbeautycouncil i #OhHelloBeauty
6. Użyj Gifs i Stickers dostępne za pośrednictwem Instagram Stories, aby pomóc rozprzestrzeniać słowo.
7. Zaangażuj swoich klientów! Poproś ich o zamieszczenie zdjęć po wizycie u Ciebie, używając #OhHelloBeauty







Aktywa Oh Hello Beauty są dostępne tutaj i na stronie British Beauty Council.
Lub do funkcji na swoich stronach prosimy o kontakt na joinme@britishbeautycouncil.com

Czytaj dalej

Justin Carr rozpoczyna nową serię Chop and Change na YouTube

Kevin Luchmun został mianowany szefem międzynarodowego zespołu artystycznego Andis

Fryzjer z Edynburga sprzedaje strzyżenia za "wszystko oprócz pieniędzy".

Ewelina

Redakcja steskal-gastro.pl

Zobacz również